Zwroty i reklamacje

 

Składanie reklamacji


W celu złożenia reklamacji, skontaktuj się z nami pod nr telefonu 572 605 112 . Szczegóły zwrotu otrzymasz w wiadomości mejlowej. 

1. Formularz zwrotu/reklamacji

Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji i dołącz go do przesyłki. Dokument powinien zawierać następujące dane: imię i nazwisko, adres e-mail lub adres do korespondencji, nr telefonu, wskazanie numeru produktu i przyczyna reklamacji, data zakupu oraz wystąpienia wady.

2.Odesłanie produktu

Po złożeniu reklamacji otrzymasz od nas etykietę kurierską którą należy umieścić na zapakowanej przesyłce .  Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

3. Wysyłka

Procesem reklamacji zajmuje się specjalny dział naszej firmy dlatego też prosimy nie wysyłać produktów na własną rękę tym bardziej na adres siedziby firmy. Znacząco utrudni to proces reklamacyjny, który w takim wypadku ulegnie wydłużeniu. Po złożeniu reklamacji otrzymacie Państwo etykietę adresową a kurier zgłosi się po odbiór przesyłki pod wskazany adres w ciągu 48 h . Jeśli uważasz , że kurier może nie zastać Cię pod wskazanym adresem możesz nadać paczkę w paczkomacie o ile jej gabaryty będą to umożliwiać. 



Zwrot towaru

 

Zgodnie z obowiązującym prawem, masz 14 dni na zwrot towaru. Aby odstąpić od umowy i zwrócić zakupiony u nas produkt, skontaktuj się z nami pod nr telefonu 572 605 112 . Szczegóły zwrotu otrzymasz w wiadomości mejlowej.

Zwracając towar masz obowiązek zwrócić go ze wszystkimi akcesoriami oraz otrzymanymi gratisami. 

Po odstąpieniu od umowy otrzymasz od nas etykietę kurierską którą należy umieścić na zapakowanej przesyłce .  Prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami oraz kopią faktury zakupu.

Zwrot należności następuje na wskazany rachunek bankowy nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędnie podane dane do przelewu.

Procesem zwrotów zajmuje się specjalny dział naszej firmy dlatego też prosimy nie wysyłać produktów na własną rękę tym bardziej na adres siedziby firmy. Znacząco utrudni to proces zwrotu, który w takim wypadku ulegnie wydłużeniu. Po zadeklarowaniu chęci zwrotu otrzymacie Państwo etykietę adresową a kurier zgłosi się po odbiór przesyłki pod wskazany adres w ciągu 48 h . Jeśli uważasz , że kurier może nie zastać Cię pod wskazanym adresem możesz nadać paczkę w paczkomacie o ile jej gabaryty będą to umożliwiać. 

 

W przypadku wystąpienia konieczność zwrotu z szybkiego przelewu i/lub karty płatniczej zostanie zwrócony na rachunek bankowy podpięty pod w/w metodę płatności.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl